Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dragan Đilas: Most kod Ade košta duplo manje od sličnih projekata u svetu

Komentari (13) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 25 jul 2011 21:25
ODBIJEN RUSKI POKLON
http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/Nasledstvo-na-tri-dela.sr.html

Vladislava Nemirovic, 27/03/2008, 13:21
Bila sam deo prevodilačkog tima prilikom razgovora J. Luškova gradonač. Moskve i N. Bogdanovića tadašnjeg predsednika IO Skupštine Beograda. Tom sastanku prisusvovala je R. Hrustanović, Lj. Anđelković i verovatno ceo IO Skupštine grada. J. Luškov je objasnio da je grad Moskva ... donela odluku da Beogradu... pokloni MOST NA SAVI I TORANj NA AVALI! Kad sam to prevela g. Bogdanoviću, odjednom je nastalo komešanje između njega, Lj. Anđelkovića i R. Hrustanović. Posle nekoliko trenutaka Bogdanović je odgovorio da ,,BEOGRAD NIJE ZAINTERESOVAN NI ZA KAKVE POKLONE KOJI U SEBI NE SADRŽE KEŠ.“ Dalje je istakao... ,,Beogradu su nužni novac i investicije takvog tipa koje će, pre svega, ostaviti keš u gradskom budžetu...sa žaljenjem moram da Vam saopštim da tu ponudu bez keša ne moćemo da prihvatimo“. Kasnije sam u nekim novinama iz Beograda pročitala da su g.Bogdanovića oslovili s NEŠA KEŠ!
Preporuke:
51
1
2 ponedeljak, 25 jul 2011 21:59
Šta je, zapravo, mislio gradonačelnik?
Da li je hteo da kaže da je most DUPLO skuplji ili UPOLA jeftiniji?
Preporuke:
29
0
3 ponedeljak, 25 jul 2011 22:50
Perla
Pa sve je rečeno u prvom komentaru
Preporuke:
20
0
4 ponedeljak, 25 jul 2011 23:06
kad će?
Bivšeg gradonalčelnika ćemo svi zajedno pamtiti po svemu i svačemu,samo ne mešajte molim vas akademiju da ne bude opet povike na istu.
Da li ste vi to ipak planirali izbore do kraja godine(Slavica reče:"ništa ove godine"),jer vidim 15.dec.seće se vrpca,peku prasići i drži govorancija?
Preporuke:
13
0
5 ponedeljak, 25 jul 2011 23:26
Nele
O tehničkoj strani mosta SANU itreba da da mišljenje, a takođe i istraga tužilaštva o ekonomskoj opravdanosti i utrošenom novcu.
A.Vučić bi hteo da bude gradonačelnik, pa nek vidi sada da li bi mogao da podnese takav tempo rada, "ka` tica,đa ovde- đa onde".
Preporuke:
7
0
6 utorak, 26 jul 2011 00:09
boris65
Dugove zutih necemo priznati.Neka "bankari"zaborave na taj novac.
Preporuke:
9
2
7 utorak, 26 jul 2011 00:21
banedral
Pokojnog Bogdanovića pamtimo samo po tome koliko je divnu cifru ostavio svojim pokolenjima u amanet!
Preporuke:
11
1
8 utorak, 26 jul 2011 03:57
Ognjen Šestić
Da je pokojni Neša prihvatio poklon-most, sada Đilas ne bi mogao isti taj most da gradi "mnogo jeftinije", da se tako duhovito izrazim. Svako zlo za neko dobro.
Preporuke:
8
0
9 utorak, 26 jul 2011 09:59
Vladan Nenadić
Kao i obično kada istupaju marketinški „magovi“ Demokratske stranke, Đilas, Šaper, Krstić i drugi, najbitnije činjenice su zatrpane gomilom neproverenih tvrdnji, termina, poluistina, najava i samohvalisanja. Pa tako i ovde - obdaništa, škole, kvadrati, vrtići, Tadić itd. zatrpali su najvažniju stvar:

Koliko tačno, u evrima košta most preko Save?

Mlađani gradonačelnik redovno izbegava da navede tačnu cenu mosta, kolika god da je ona. Dajte cenu gradonačelniče, pa neka svako od nas zaključi da li je to previše ili ne.

Uzgred, Kinezi su nedavno otvorili najduži morski most na svetu, dugačak 42,48 kilometara, čija izgradnja je koštala 1,61 milijarde evra. Most ima 5200 stubova, a u njega je ugrađeno 450.000 tona čelika i 2,3 miliona kubnih metara betona.

Da podsetim, most preko Ade je dugačak 996 metara.
Preporuke:
7
0
10 utorak, 26 jul 2011 10:22
Angel
Šta kaže bogati ubica beogradskog drveća? Da je upola jeftiniji to nikako ne verujemo. A ako je to slučajno tačno, onda je i upola manje bezbedan.
Preporuke:
4
0
11 utorak, 26 jul 2011 10:27
mirjana
Most preko Ade je uništio najlepši pogled i vidik na Beograd. To zna svako ko je sa prevlake (kod kamenih skulptura) gledao niz Savu. Preglomazno, pretenciozno, nije mu takvom tu bilo mesto.
Preporuke:
1
1
12 utorak, 26 jul 2011 11:30
Deda Mrazov liferant
Ako pročitamo prvi komentar između redova, postaje jasno da je vlastima od 2000-e izričito zabranjena privredna saradnja i razvijanje odnosa s Ruskom Federacijom, pa čak i onda kad je u pitanju poklon koji nas ne košta ništa a donosi korist. Jedine "investicije" u Srbiju koje su dopuštene kod žutih su projekti kod kojih se uzima zajam od evropskih banaka, MMF-a i ostalih zelenaša, koja nas baca u dužničko ropstvo, a zapadu donosi profit. Zato harač pardon most ovoliko i košta.
Preporuke:
6
0
13 nedelja, 31 jul 2011 19:35
zoran risticevic
Cene mostova su od 1000 do 2500 e po m2. Most preko Ade je iznad gornje granice sa 2600 e po m2.
Drugo njegova tehnologija je vrlo skupa za odrzavanje.
Trece, on je ogromne kvadrature zato sto je vrlo sirok /svi pricaju o duzini sto je greska/i to cini cifru velikom.
Cetvrto, on je predimenzionisan. Tu bi u narednih 20 god. posao vrsio most sa cetiri trake. Tu sine nisu potrebne jer mi metro nemamo, pa ga nemamo ni na tom mestu. To bi prepolovilo kvadraturu i cenu.
Peto, on je urbanisticki saobracajno nesrecno postavljen jer ne postoje saobracajnice koje bi on trebao da prihvati i prevede preko vode. One se tek prave a to kosta papreno.
Sesto, gigantske i nepotrebno skupe prilazne petlje ce kostati kao most sam.
Sedmo, most je uvod u Unutrasnji magistralni prsten koji treba saobracajnicu sirine auto puta da kroz gradsko tkivo odvede do Pancevackog mosta. Cena?
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner